< >
Tradycja
i nowoczesność

Aktualności

Zawiadomienie o XXV Sesji Rady Gminy Czastary

czwartek, 22 lutego 2018

 

Zawiadamiam wszystkich Mieszkańców Gminy Czastary, że w dniu 28 lutego 2018 r. (środa)  o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Gminy w Czastarach odbędzie się XXV Sesja Rady Gminy Czastary z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie Sesji Rady Gminy i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu  z poprzedniej  Sesji Rady Gminy.
  4. Informacja Wójta Gminy o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.

 

  1. Sprawozdanie z pracy komisji Rady Gminy Czastary za 2017 rok.
  2. Sprawozdanie z realizacji Rocznego Programu Współpracy Gminy Czastary z organizacjami pozarządowymi za 2017 rok.
  3. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czastarach  za 2017 r.
  4. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz informacja z pracy Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2017 r.
  5. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomani za 2017 r.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Rady Gminy Czastary.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnegow roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w prowadzonych przez Gminę Czastary publicznym przedszkolu oraz oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kryteriów wraz z liczbą punktów oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznego przedszkola oraz oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej prowadzonych przez Gminę Czastary.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie podziału Gminy Czastary na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie podziału Gminy Czastary na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy na 2019 r. środków stanowiących fundusz sołecki.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2018 – 2028.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy Czastary na 2018 r.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki na pokrycie planowanego deficytu budżetu.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w Gminie Czastary na rok 2018.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru likwidacji Punktu Przedszkolnego w Radostowie Pierwszym oraz Punktu Przedszkolnego w Kątach Walichnowskich.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru przekształcenia Publicznego Przedszkola Samorządowego w Czastarach.

 

  1. Zapytania i wolne wnioski.
  2. Zamknięcie obrad.

Wójt Gminy Czastary 

                                                                                              (-)Dariusz Rejman 

Kategorie spraw urzędowych

1 stycznia 2002 r. weszła w życie ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2058 oraz z 2016 r. poz. 34, poz. 352 i poz. 996). Ustawa precyzuje konstytucyjny zapis art. 61 o prawie obywateli do informacji o działaniach władz publicznych. Ustawa nakazuje organom władzy udostępniać każdą informację o sprawach publicznych. Wyjątek stanowią informacje niejawne. Zgodnie z ustawą prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienie do niezwłocznego uzyskania takiej informacji, zawierającej aktualną wiedzę  o sprawach publicznych.

Udostępnianie informacji publicznej na wniosek przez Gminę Czastary
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
 

Wszystkie sprawy dotyczące:
Świadczeń pomocy społecznej, Pomocy żywnościowej, Przeciwdziałania przemocy, Świadczeń rodzinnych, Funduszu alimentacyjnego, Świadczeń rodzicielskich, Świadczeń wychowawczych, Karty Dużej Rodziny, Stypendium szkolnego, Dodatków mieszkaniowych, Dodatków energetycznych, Wspierania rodziny, Świadczeń opieki zdrowotnej, Działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 

możecie Państwo załatwić w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czastarach 

pokoje nr. 1, 2 i 4 tel: 62 7843112 w 23, 25 i 26 oraz tel/fax: 62 7846470 gops_czastary@post.pl 

Informacji udzielają:
Anna Nielubiak – Kierownik Ośrodka 
Teresa Żurek - specjalista pracy socjalnej 
Edyta Tomala - pracownik socjalny
Agnieszka Juszczak - inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego 
Dorota Chałupka - Pracownik socjalny
Małgorzata Piędzioch - Asystent rodziny

Szczegółowy opis prowadzonych zadań

 

 

 

 

Sprawy z zakresu:
Urzędu Stanu Cywilnego
Ewidencji Ludności
Dowodów Osobistych
Rejestru Wyborców

prowadzi Barbara Łuźniak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Dane adresowe:
Urząd Stanu Cywilnego
ul. Wolności 29
98-410 Czastary

Dane kontaktowe:
tel.: 62 78 431 11 w. 21 
e-mail: usc@czastary.pl
parter Urzędu Gminy – pok. nr 5

Czynne w godzinach pracy Urzędu Gminy w Czastarach

Opis prowadzonych zadań

INFORMACJE KONTAKTOWE:

W razie pytań zapraszamy do Urzędu Gminy Czastary, ul. Wolności 29 w godzinach pracy tj. poniedziałek - środa 7.00 – 15.00, czwartek 9.00 - 17.00, piątek; 7.00 – 15.00, piętro I pok.11. Niezbędne informacje można również uzyskać pod numerem telefonu (62) 784 31 11 lub pod adresem e - mail: ug@czastary.pl.

DRUKI DO POBRANIA W FORMACIE .PDF

CEIDG-1 wniosek o wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wniosek o wydanie zezwolenia na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem
 

Wszystkie sprawy dotyczące podatków lokalnych:

podatku rolnego
podatku leśnego
podatku od nieruchomości 
podatku od środków transportowych

ulgi w spłacie zobowiązań
opłata skarbowa

możecie Państwo załatwić w Urzędzie Gminy w Czastarach

pok nr 19 tel 62/78431 w 16
podatki.czasatry@wp.pl


informacji udzielają:

Aleksandra Ostrycharz – inspektor ds. Wymiaru podatków i opląt
Anna Trafarska – inspektor ds. Księgowości podatkowej

W trosce o stabilny rozwój naszej gminy, poprawę warunków życia naszych mieszkańców celem nadrzędnym są inwestycje w naszej gminie, które mają służyć przede wszystkim dobru mieszkańców. Realizowane inwestycje finansowane są ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, funduszy zewnętrznych oraz ze środków własnych Gminy. Ponadto stale staramy się pozyskiwać środki na nowe strategiczne inwestycje w naszej Gminie, o czym będę Państwa informował na bieżąco na naszej stronie internetowej. 

Gminne inwestycje 2017

Gminne inwestycje 2016

Bezpieczeństwo

Druki do pobrania

Licznik odwiedzin
13079391