Aktualności
Trwa modernizacja i budowa 13 odcinków dróg w gminie Czastary
wtorek, 17 maja 2022
W gminie Czastary trwają prace związane z budową, modernizacją lub przygotowaniem do tych prac 13 odcinków dróg gminnych o łącznej długości ok 8,00 km. Na tą ogromną inwestycję Gmina Czastary pozyskała łącznie 6.206.486 zł z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD, z budżetu gminy Czastary na zadanie to zaplanowana jest kwota 326.657,21 zł. W ramach modernizowanych odcinków dróg wykonane zostaną roboty przygotowawcze na gruncie polegające na wykonaniu pomiarów, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne (wykopy, przekopy, profilowanie, zagęszczenie podłoża, formowanie zagęszczenia nasypów), wykonanie podbudowy (profilowanie i zagęszczanie nasypów, nałożenie nawierzchni, wykonanie robót wykończeniowych. Zgodnie z umową wszystkie prace mają zostać wykonane do końca maja 2023 r. jednak tempo prac pokazuje, że mieszkańcy będą mogli być może dużo szybciej korzystać z nowych dróg.
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Józefów ul. Sosnowa na odcinku 210 metrów.
Remont drogi gminnej w miejscowości Kąty Walichnowskie ul. Polna na odcinku 295 metrów.
Przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Krajanka na odcinku 783 metrów.
Przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Parcice, ul. Parkowa na odcinku 447 metrów.
Przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Parcice, ul. Rzemieślnicza na odcinku 312 metrów.
Przebudowa drogi gminnej nr 118110E Kniatowy - Chorobel na odcinku 1430 metrów.
Przebudowa drogi gminnej osiedle Porąbki w Czastarach na odcinku 330 metrów.
Remont drogi gminnej w miejscowości Przywory na odcinku 965 metrów.
Przebudowa drogi gminnej nr 118102E w miejscowości Przywory do posesji nr 43 na odcinku 802 metrów oraz przebudowa drogi gminnej 118102E w miejscowości Przywory do posesji nr 59 na odcinku 630 metrów.
organizacyjne
Gminy Czastary Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej
Kategorie spraw urzędowych
1 stycznia 2002 r. weszła w życie ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2058 oraz z 2016 r. poz. 34, poz. 352 i poz. 996). Ustawa precyzuje konstytucyjny zapis art. 61 o prawie obywateli do informacji o działaniach władz publicznych. Ustawa nakazuje organom władzy udostępniać każdą informację o sprawach publicznych. Wyjątek stanowią informacje niejawne. Zgodnie z ustawą prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienie do niezwłocznego uzyskania takiej informacji, zawierającej aktualną wiedzę o sprawach publicznych.
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek przez Gminę Czastary
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wszystkie sprawy dotyczące:
Świadczeń pomocy społecznej, Pomocy żywnościowej, Przeciwdziałania przemocy, Świadczeń rodzinnych, Funduszu alimentacyjnego, Świadczeń rodzicielskich, Świadczeń wychowawczych, Karty Dużej Rodziny, Stypendium szkolnego, Dodatków mieszkaniowych, Dodatków energetycznych, Wspierania rodziny, Świadczeń opieki zdrowotnej, Działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
możecie Państwo załatwić w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czastarach
pokoje nr. 1, 2 i 4 tel: 62 7843112 w 23, 25 i 26 oraz tel/fax: 62 7846470 gops_czastary@post.pl
Informacji udzielają:
Anna Nielubiak – Kierownik Ośrodka
Teresa Żurek - specjalista pracy socjalnej
Edyta Tomala - pracownik socjalny
Agnieszka Juszczak - inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
Dorota Chałupka - Pracownik socjalny
Małgorzata Piędzioch - Asystent rodziny
Szczegółowy opis prowadzonych zadań
Sprawy z zakresu:
Urzędu Stanu Cywilnego
Ewidencji Ludności
Dowodów Osobistych
Rejestru Wyborców
prowadzi Barbara Łuźniak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Dane adresowe:
Urząd Stanu Cywilnego
ul. Wolności 29
98-410 Czastary
Dane kontaktowe:
tel.: 62 78 431 11 w. 21
e-mail: usc@czastary.pl
parter Urzędu Gminy – pok. nr 5
Czynne w godzinach pracy Urzędu Gminy w Czastarach
Opis prowadzonych zadań
INFORMACJE KONTAKTOWE:
W razie pytań zapraszamy do Urzędu Gminy Czastary, ul. Wolności 29 w godzinach pracy tj. poniedziałek - środa 7.00 – 15.00, czwartek 9.00 - 17.00, piątek; 7.00 – 15.00, piętro I pok.11. Niezbędne informacje można również uzyskać pod numerem telefonu (62) 784 31 11 lub pod adresem e - mail: ug@czastary.pl.
DRUKI DO POBRANIA W FORMACIE .PDF
CEIDG-1 wniosek o wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wniosek o wydanie zezwolenia na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem
Wszystkie sprawy dotyczące podatków lokalnych:
podatku rolnego
podatku leśnego
podatku od nieruchomości
podatku od środków transportowych
ulgi w spłacie zobowiązań
opłata skarbowa
możecie Państwo załatwić w Urzędzie Gminy w Czastarach
pok nr 19 tel 62/78431 w 16
podatki.czasatry@wp.pl
informacji udzielają:
Aleksandra Ostrycharz – inspektor ds. Wymiaru podatków i opląt
Anna Trafarska – inspektor ds. Księgowości podatkowej
W trosce o stabilny rozwój naszej gminy, poprawę warunków życia naszych mieszkańców celem nadrzędnym są inwestycje w naszej gminie, które mają służyć przede wszystkim dobru mieszkańców. Realizowane inwestycje finansowane są ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, funduszy zewnętrznych oraz ze środków własnych Gminy. Ponadto stale staramy się pozyskiwać środki na nowe strategiczne inwestycje w naszej Gminie, o czym będę Państwa informował na bieżąco na naszej stronie internetowej.