< >
Tradycja
i nowoczesność

Informacje

ZAPISY NA BIEGI ULICZNE „VIII CZASTARSKA PIĄTKA” - OTWARTE!!!

wtorek, 23 maja 2023

 

     

Towarzystwo Przyjaciół Czastar zaprasza serdecznie wszystkich na ósmą edycję biegów ulicznych w Czastarach „VIII Czastarska Piątka”.

Zawody odbędą się w sobotę 5 sierpnia 2023 roku w Czastarach w trakcie dwudniowego festynu z okazji „ XXXI Dni Czastar 05-06 sierpnia 2023”.

Współorganizatorami biegu są: Gmina Czastary, Powiat Wieruszowski, Gminny Ośrodek Kultury w Czastarach, Ochotnicza Straż Pożarna w Czastarach i Gminny Klub Sportowy Czastary.

W roku 2022 w „Czastarskiej Piątce” wystartowało 117 zawodników z całej Polski. Mamy nadzieję, że w tym roku frekwencja będzie wyższa. Rekord padł przed pandemią w roku 2019, gdy 5km w Czastarach przebiegło 172 biegaczy.

Wzorem lat ubiegłych firma ULTIMASPORT zapewni elektroniczny pomiar czasu ze zwrotnymi chipami, a organizatorzy zapewniają wszystkim, którzy ukończą bieg, pamiątkowy medal.

W biegu głównym będą dodatkowo przeprowadzone klasyfikacje dla kobiet (K40, K50) i mężczyzn (M40, M50). Również mieszkańcy gminy Czastary będą rywalizować w dodatkowych kategoriach dla kobiet i mężczyzn.

Zapisy możliwe tylko do 3 sierpnia na stronie internetowej:

https://formularz.ultimasport.pl/122


 

Wpisowe do biegu głównego wynosi:

40zł – opłata do 30 czerwca 2023,

50zł – opłata od 1 lipca do 3 sierpnia 2023,

60zł - w dniu zawodów w biurze zawodów, pod warunkiem, że nie zostanie wyczerpany limit, jaki wprowadzili organizatorzy – 200 osób.


 

Więcej informacji będzie się stopniowo pojawiało na stronie internetowej:

archiwum.czastary.pl oraz na www.facebook.com/TowarzystwoPrzyjaciolCzastar

Zapraszamy i zachęcamy wszystkich serdecznie do udziału i kibicowania!!!


Towarzystwo Przyjaciół Czastar

Kategorie spraw urzędowych

1 stycznia 2002 r. weszła w życie ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2058 oraz z 2016 r. poz. 34, poz. 352 i poz. 996). Ustawa precyzuje konstytucyjny zapis art. 61 o prawie obywateli do informacji o działaniach władz publicznych. Ustawa nakazuje organom władzy udostępniać każdą informację o sprawach publicznych. Wyjątek stanowią informacje niejawne. Zgodnie z ustawą prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienie do niezwłocznego uzyskania takiej informacji, zawierającej aktualną wiedzę  o sprawach publicznych.

Udostępnianie informacji publicznej na wniosek przez Gminę Czastary
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
 

Wszystkie sprawy dotyczące:
Świadczeń pomocy społecznej, Pomocy żywnościowej, Przeciwdziałania przemocy, Świadczeń rodzinnych, Funduszu alimentacyjnego, Świadczeń rodzicielskich, Świadczeń wychowawczych, Karty Dużej Rodziny, Stypendium szkolnego, Dodatków mieszkaniowych, Dodatków energetycznych, Wspierania rodziny, Świadczeń opieki zdrowotnej, Działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 

możecie Państwo załatwić w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czastarach 

pokoje nr. 1, 2 i 4 tel: 62 7843112 w 23, 25 i 26 oraz tel/fax: 62 7846470 gops_czastary@post.pl 

Informacji udzielają:
Anna Nielubiak – Kierownik Ośrodka 
Teresa Żurek - specjalista pracy socjalnej 
Edyta Tomala - pracownik socjalny
Agnieszka Juszczak - inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego 
Dorota Chałupka - Pracownik socjalny
Małgorzata Piędzioch - Asystent rodziny

Szczegółowy opis prowadzonych zadań

 

 

 

 

Sprawy z zakresu:
Urzędu Stanu Cywilnego
Ewidencji Ludności
Dowodów Osobistych
Rejestru Wyborców

prowadzi Barbara Łuźniak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Dane adresowe:
Urząd Stanu Cywilnego
ul. Wolności 29
98-410 Czastary

Dane kontaktowe:
tel.: 62 78 431 11 w. 21 
e-mail: usc@czastary.pl
parter Urzędu Gminy – pok. nr 5

Czynne w godzinach pracy Urzędu Gminy w Czastarach

Opis prowadzonych zadań

INFORMACJE KONTAKTOWE:

W razie pytań zapraszamy do Urzędu Gminy Czastary, ul. Wolności 29 w godzinach pracy tj. poniedziałek - środa 7.00 – 15.00, czwartek 9.00 - 17.00, piątek; 7.00 – 15.00, piętro I pok.11. Niezbędne informacje można również uzyskać pod numerem telefonu (62) 784 31 11 lub pod adresem e - mail: ug@czastary.pl.

DRUKI DO POBRANIA W FORMACIE .PDF

CEIDG-1 wniosek o wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wniosek o wydanie zezwolenia na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem
 

Wszystkie sprawy dotyczące podatków lokalnych:

podatku rolnego
podatku leśnego
podatku od nieruchomości 
podatku od środków transportowych

ulgi w spłacie zobowiązań
opłata skarbowa

możecie Państwo załatwić w Urzędzie Gminy w Czastarach

pok nr 19 tel 62/78431 w 16
podatki.czasatry@wp.pl


informacji udzielają:

Aleksandra Ostrycharz – inspektor ds. Wymiaru podatków i opląt
Anna Trafarska – inspektor ds. Księgowości podatkowej

W trosce o stabilny rozwój naszej gminy, poprawę warunków życia naszych mieszkańców celem nadrzędnym są inwestycje w naszej gminie, które mają służyć przede wszystkim dobru mieszkańców. Realizowane inwestycje finansowane są ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, funduszy zewnętrznych oraz ze środków własnych Gminy. Ponadto stale staramy się pozyskiwać środki na nowe strategiczne inwestycje w naszej Gminie, o czym będę Państwa informował na bieżąco na naszej stronie internetowej. 

Gminne inwestycje 2017

Gminne inwestycje 2016

Bezpieczeństwo

Druki do pobrania

Licznik odwiedzin
13079462