Aktualności
„VIII Czastarska Piątka” - Dziękujemy!!!
wtorek, 08 sierpnia 2023
W sobotę 5 sierpnia 2023 roku w Czastarach w trakcie dwudniowego festynu z okazji „XXXI Dni Czastar” odbyła się ósma edycja biegów ulicznych „VIII Czastarska Piątka 2023”. W biegu OPEN 5km wystartowało 121 zawodników z sześciu województw: dolnośląskiego, łódzkiego, mazowieckiego, opolskiego, śląskiego i wielkopolskiego!!!
W biegu głównym OPEN na dystansie 5km wśród kobiet zwyciężyła Marzena Piekielna ze Żdżar w czasie - 20min.18sek. Wśród mężczyzn zwyciężył Tomasz Kozłowicz z miejscowości Wielka Lipa z czasem 15min.38sek.
Wśród kobiet w rywalizacji K40 wygrała Ewa Kotala z Wielunia, a w kategorii K50 – podobnie jak w 2022 roku - zwyciężyła Bożena Trzeciak z Wyszanowa. Zwycięzcą klasyfikacji M40, został Artur Jasiński z Wielunia – wygrał również w 2022 roku, a w klasyfikacji M50 najlepszy był Sławomir Urbański z Łęki Opatowskiej.
W kategorii „Gmina Czastary” najlepszą wśród kobiet okazała się już tradycyjnie – Agnieszka Lewandowska z Józefowa. Wśród mężczyzn zwyciężył szesnastoletni debiutant – Bartłomiej Śmigielski z Kątów Walichnowskich! Gminę Czastary reprezentowało w VIII edycji biegu aż 30 mieszkańców. BRAWO!!!
Dziękujemy naszym wiernym przyjaciołom - grupom Szybkie Żółwie Opatów, Wieluń Biega, Runners Team Kępno, Falstart Rudniki, KS Gepard Kępno i wielu innym. Ten bieg jest dla Was – wszystkich biegnących – to Wy go tworzycie - DZIĘKUJEMY! My czyli Towarzystwo Przyjaciół Czastar tylko go organizujemy.
Dziękujemy wszystkim, którzy pomogli nam zorganizować VIII Czastarską Piątkę. Bez ich ogromnego wsparcia – nie byłoby to możliwe. A są to:
- Gmina Czastary,
- Powiat Wieruszowski,
- Gminny Ośrodek Kultury w Czastarach,
- Gminny Klub Sportowy Czastary,
- funkcjonariusze Komendy Powiatowej Policji w Wieruszowie,
- druhny i druhowie Ochotniczej Straży Pożarnej w Czastarach,
- pracownicy ZOZ Domestica,
- Koło Gospodyń Wiejskich w Radostowie,
- uczennice klasy VII Szkoły Podstawowej w Czastarach.
Dziękujemy bardzo serdecznie wszystkim za wsparcie i pracę przy organizacji zawodów!!!
Wyniki wszystkich kategorii można zobaczyć na stronie:
https://live.ultimasport.pl/1048/
- firmy, która profesjonalnie obsługiwała pomiar czasu na naszych zawodach już po raz szósty!
Poniżej link do albumu ze zdjęciami:
https://www.facebook.com/media/set?vanity=ultimasport&set=a.769639895167827
Jesteśmy niezmiernie wdzięczni wszystkim mediom za bieżące informowanie czytelników i słuchaczy o naszym biegu!!!
WSZYSTKIM SERDECZNIE DZIĘKUJEMY I ZAPRASZAMY ZA ROK!!!
Towarzystwo Przyjaciół Czastar
organizacyjne
Gminy Czastary Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej
Kategorie spraw urzędowych
1 stycznia 2002 r. weszła w życie ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2058 oraz z 2016 r. poz. 34, poz. 352 i poz. 996). Ustawa precyzuje konstytucyjny zapis art. 61 o prawie obywateli do informacji o działaniach władz publicznych. Ustawa nakazuje organom władzy udostępniać każdą informację o sprawach publicznych. Wyjątek stanowią informacje niejawne. Zgodnie z ustawą prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienie do niezwłocznego uzyskania takiej informacji, zawierającej aktualną wiedzę o sprawach publicznych.
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek przez Gminę Czastary
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wszystkie sprawy dotyczące:
Świadczeń pomocy społecznej, Pomocy żywnościowej, Przeciwdziałania przemocy, Świadczeń rodzinnych, Funduszu alimentacyjnego, Świadczeń rodzicielskich, Świadczeń wychowawczych, Karty Dużej Rodziny, Stypendium szkolnego, Dodatków mieszkaniowych, Dodatków energetycznych, Wspierania rodziny, Świadczeń opieki zdrowotnej, Działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
możecie Państwo załatwić w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czastarach
pokoje nr. 1, 2 i 4 tel: 62 7843112 w 23, 25 i 26 oraz tel/fax: 62 7846470 gops_czastary@post.pl
Informacji udzielają:
Anna Nielubiak – Kierownik Ośrodka
Teresa Żurek - specjalista pracy socjalnej
Edyta Tomala - pracownik socjalny
Agnieszka Juszczak - inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
Dorota Chałupka - Pracownik socjalny
Małgorzata Piędzioch - Asystent rodziny
Szczegółowy opis prowadzonych zadań
Sprawy z zakresu:
Urzędu Stanu Cywilnego
Ewidencji Ludności
Dowodów Osobistych
Rejestru Wyborców
prowadzi Barbara Łuźniak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Dane adresowe:
Urząd Stanu Cywilnego
ul. Wolności 29
98-410 Czastary
Dane kontaktowe:
tel.: 62 78 431 11 w. 21
e-mail: usc@czastary.pl
parter Urzędu Gminy – pok. nr 5
Czynne w godzinach pracy Urzędu Gminy w Czastarach
Opis prowadzonych zadań
INFORMACJE KONTAKTOWE:
W razie pytań zapraszamy do Urzędu Gminy Czastary, ul. Wolności 29 w godzinach pracy tj. poniedziałek - środa 7.00 – 15.00, czwartek 9.00 - 17.00, piątek; 7.00 – 15.00, piętro I pok.11. Niezbędne informacje można również uzyskać pod numerem telefonu (62) 784 31 11 lub pod adresem e - mail: ug@czastary.pl.
DRUKI DO POBRANIA W FORMACIE .PDF
CEIDG-1 wniosek o wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wniosek o wydanie zezwolenia na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem
Wszystkie sprawy dotyczące podatków lokalnych:
podatku rolnego
podatku leśnego
podatku od nieruchomości
podatku od środków transportowych
ulgi w spłacie zobowiązań
opłata skarbowa
możecie Państwo załatwić w Urzędzie Gminy w Czastarach
pok nr 19 tel 62/78431 w 16
podatki.czasatry@wp.pl
informacji udzielają:
Aleksandra Ostrycharz – inspektor ds. Wymiaru podatków i opląt
Anna Trafarska – inspektor ds. Księgowości podatkowej
W trosce o stabilny rozwój naszej gminy, poprawę warunków życia naszych mieszkańców celem nadrzędnym są inwestycje w naszej gminie, które mają służyć przede wszystkim dobru mieszkańców. Realizowane inwestycje finansowane są ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, funduszy zewnętrznych oraz ze środków własnych Gminy. Ponadto stale staramy się pozyskiwać środki na nowe strategiczne inwestycje w naszej Gminie, o czym będę Państwa informował na bieżąco na naszej stronie internetowej.