< >
Tradycja
i nowoczesność

Informacje

Podziękowania

wtorek, 08 sierpnia 2017

Wójt Gminy Czastary – Pan Dariusz Rejman serdecznie dziękuje mieszkańcom, sponsorom, fundatorom oraz wszystkim osobom zaangażowanym w organizację tegorocznych „DNI CZASTAR”. Szczególne podziękowania składam na ręce Pani Dyrektor - Aleksandry Ostrycharz oraz pracowników Gminnego Ośrodka Kultury, których ogrom pracy, wysiłku  i podjętego trudu zaowocował sukcesem dwudniowej, czastarskiej imprezy. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu mogliśmy razem przyczynić się do dobrej zabawy i  integracji naszej lokalnej społeczności, która tak licznie bawiła na czastarskim festynie.  Słowa podziękowań i wdzięczności za hojność i życzliwość kierujemy do wymienionych poniżej firm i zakładów:
 SPONSORZY – 27 FESTYN 2017 r.

1. Zakład Stolarski RODAN Danuta i Roman Małeccy 
2. H.M. Helvetia Meble 
3. Agrecol Sp. zoo
4. Katarzyna i Jarosław Marchwiccy
5. DAG BUD Dagmara i Piotr Jagieła 
6. Gabinet Kosmetyczny „Studio WZ” – Weronika Wojewoda
7. Pracownia Sylwetki „Magiel” – Tomasz Lesiak 
8. PRO-PODO Gabinet Kosmetyczno-Podologiczny – Agata Nalepa
9. Handel Obwoźny – Ewa i Maciej Lewińscy
10. P.P.H.U. ”MARK’S”
11. P.H.U „MONIA” – Monika Zapłotna 
12. Usługi Budowlane MARBUD – Mariusz Zapłotny 
13. Zakład Opieki Zdrowotnej „DOMESTICA” S.C Magdalena i Robert  Bieda
14. Parkiet Profesional Sp.zoo
15. Zakład Kamieniarski - Adam Śmiałek
16. Sesto-Senso Klimas Sp. J.
17. N-SPORT Barbara Szewczyk 
18. R.B.S. Lututów – Prezes Zarządu Marian Fita
19. Zakład Piekarniczo-Cukierniczy - Andrzej Bartoszek
20. Apteka „FAMILIA”– Justyna i Bartosz Sobkowscy
21. F. H.U. „Iskra” - Renata Górecka
22. Beata Wanuszka – instruktorka ZUMBY
23. Ksiądz Jacek Kalferszt
24. Edyta i  Jacek Kołodziej 
25. P.P.H.U. „ARTBIG” – Grzegorz Wojewoda 
26. Elżbieta Machynia – Menager Tupperware
27. Marzena Golińska- Agent ubezpieczeniowy PZU 
28. KORONA CANDLES Wieluń 
29. Iwona i Dariusz Wereszczyńscy
30. Zakład Usługowo – Handlowy Andrzej Łytkowski 
31. Szkółka krzewów ozdobnych –Marita i Mariusz Pawlak
32. Zakład Produkcyjno-Usługowy- Tadeusz Ostrycharz
33. Jagoda Bieda
34. Sklep Spożywczo-Przemysłowy - Zbigniew Prukop 
35. Marek Dudka 
36. Bożena Sobkowska

Wyrazy szacunku i wdzięczności za nieocenioną pomoc w organizacji i uświetnieniu  „Dni Czastar” składam: Panom Maciejowi i Michałowi Salamon, Panu Robertowi Dubasowi, Pani Teresie Ferdynus, Pani Marioli Olek, Ochotniczej Straży Pożarnej w Czastarach, Gminnemu Klubowi Sportowemu w Czastarach, Towarzystwu Przyjaciół Czastar jak również sołtysom i uczestnikom turnieju sołectw: Czastary I, Czastary II, Jaworek, Józefów, Kąty Walichnowskie, Kniatowy, Parcice, Przywory, Radostów. Mam nadzieję, że dzięki Waszej wspaniałej postawie następne Dni Czastar będą równie udane. Pozostaje tylko życzyć nam wszystkim, by przy organizowaniu kolejnej imprezy nigdy nie zabrakło ludzi tak oddanych, pełnych poświęcenia i chętnych do współpracy. Praca z Wami daje wyjątkową satysfakcję!

                                             Wójt Gminy Czastary 
                                             Dariusz Rejman 

                        
 

Kategorie spraw urzędowych

1 stycznia 2002 r. weszła w życie ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2058 oraz z 2016 r. poz. 34, poz. 352 i poz. 996). Ustawa precyzuje konstytucyjny zapis art. 61 o prawie obywateli do informacji o działaniach władz publicznych. Ustawa nakazuje organom władzy udostępniać każdą informację o sprawach publicznych. Wyjątek stanowią informacje niejawne. Zgodnie z ustawą prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienie do niezwłocznego uzyskania takiej informacji, zawierającej aktualną wiedzę  o sprawach publicznych.

Udostępnianie informacji publicznej na wniosek przez Gminę Czastary
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
 

Wszystkie sprawy dotyczące:
Świadczeń pomocy społecznej, Pomocy żywnościowej, Przeciwdziałania przemocy, Świadczeń rodzinnych, Funduszu alimentacyjnego, Świadczeń rodzicielskich, Świadczeń wychowawczych, Karty Dużej Rodziny, Stypendium szkolnego, Dodatków mieszkaniowych, Dodatków energetycznych, Wspierania rodziny, Świadczeń opieki zdrowotnej, Działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 

możecie Państwo załatwić w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czastarach 

pokoje nr. 1, 2 i 4 tel: 62 7843112 w 23, 25 i 26 oraz tel/fax: 62 7846470 gops_czastary@post.pl 

Informacji udzielają:
Anna Nielubiak – Kierownik Ośrodka 
Teresa Żurek - specjalista pracy socjalnej 
Edyta Tomala - pracownik socjalny
Agnieszka Juszczak - inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego 
Dorota Chałupka - Pracownik socjalny
Małgorzata Piędzioch - Asystent rodziny

Szczegółowy opis prowadzonych zadań

 

 

 

 

Sprawy z zakresu:
Urzędu Stanu Cywilnego
Ewidencji Ludności
Dowodów Osobistych
Rejestru Wyborców

prowadzi Barbara Łuźniak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Dane adresowe:
Urząd Stanu Cywilnego
ul. Wolności 29
98-410 Czastary

Dane kontaktowe:
tel.: 62 78 431 11 w. 21 
e-mail: usc@czastary.pl
parter Urzędu Gminy – pok. nr 5

Czynne w godzinach pracy Urzędu Gminy w Czastarach

Opis prowadzonych zadań

INFORMACJE KONTAKTOWE:

W razie pytań zapraszamy do Urzędu Gminy Czastary, ul. Wolności 29 w godzinach pracy tj. poniedziałek - środa 7.00 – 15.00, czwartek 9.00 - 17.00, piątek; 7.00 – 15.00, piętro I pok.11. Niezbędne informacje można również uzyskać pod numerem telefonu (62) 784 31 11 lub pod adresem e - mail: ug@czastary.pl.

DRUKI DO POBRANIA W FORMACIE .PDF

CEIDG-1 wniosek o wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wniosek o wydanie zezwolenia na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem
 

Wszystkie sprawy dotyczące podatków lokalnych:

podatku rolnego
podatku leśnego
podatku od nieruchomości 
podatku od środków transportowych

ulgi w spłacie zobowiązań
opłata skarbowa

możecie Państwo załatwić w Urzędzie Gminy w Czastarach

pok nr 19 tel 62/78431 w 16
podatki.czasatry@wp.pl


informacji udzielają:

Aleksandra Ostrycharz – inspektor ds. Wymiaru podatków i opląt
Anna Trafarska – inspektor ds. Księgowości podatkowej

W trosce o stabilny rozwój naszej gminy, poprawę warunków życia naszych mieszkańców celem nadrzędnym są inwestycje w naszej gminie, które mają służyć przede wszystkim dobru mieszkańców. Realizowane inwestycje finansowane są ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, funduszy zewnętrznych oraz ze środków własnych Gminy. Ponadto stale staramy się pozyskiwać środki na nowe strategiczne inwestycje w naszej Gminie, o czym będę Państwa informował na bieżąco na naszej stronie internetowej. 

Gminne inwestycje 2017

Gminne inwestycje 2016

Bezpieczeństwo

Druki do pobrania

Licznik odwiedzin
13076990